Det daglige forældresamarbejde

Vi tilbyder:

• Opstartsmøde med stuen som jeres barn skal starte på.

Her skal I fortælle om jeres barn, og vi vil fortælle om vuggestuen/børnehaven. Her starter vi samarbejdet, og dermed de bedste forudsætninger for jeres barns trivsel i Selskov Børnehus.

• Samtaler efter ca. tre måneder, hvor fokus vil være på starten og dit barns trivsel.

• En årlig samtale og/eller hvis der opstår behov for en samtale hos jer eller os.

• Fælles forældremøde med valg til dagtilbudsråd i september eller oktober måned.

• Besked/information om dit barns søvn, spisning og trivsel i dagens løb

• Sociale forældrearrangementer hen over året, fx sommerfest

Vi forventer:

• I giver besked om morgenen, hvis der er noget særligt, vi skal være opmærksomme på hos jeres barn

• I siger til os, hvis der er noget, I er i tvivl om, undrer jer over eller, hvis I har behov for en snak.

• I skriver på AULA, hvad tid I henter jeres barn – samt husker at tjekke ind og ud.

• I fylder op, holder orden og rydder op i jeres barns garderobe

• I holder jer ajour med beskeder og invitationer på AULA og deltager i vores møder.